mandag 28. februar 2011

Hjem til brødbomma..


Det er lett å bli bortskjemt på ferske baguetter fra le boulangerie,
og franske oster i mange varianter,
både til morgen og kvelds..
..Etter 4 dager i Paris,
er det nå tilbake til Kneippbrød og Norvegia.
Ikke noe galt om Norvegia, altså, men det er liksom litt mer hverdag over den..
-Og nå er det jo faktisk sånn at det er mest hverdager her i livet.
Jammen bra at den norske hvitosten ikke er så værst.
Heldigvis fikk jeg denne brødboksen med meg hjem fra
markedet ved "Porte de Vanves"
Da kan jeg iallefall mimre litt når jeg tar frem kneippen om morgenen..
Kommer litt feiring av forskjellig her på bloggen framover:
Dette er innlegg nr. 200!!
- og når jeg kjøpte interiørbladet BoligDrøm på Gardermoen,
så var det jammen meg bilde av
Eggbag'en min der.
Det var jo artig å se..!
Men nå først må jeg forberede litt til i morgen,
slik at det ikke blir så kronglete å starte på hverdagen igjen.
Hilsen fra
LenaE

1 kommentar:

  1. Hei, sitter her og koser meg med bloggen din! Kjempefin! De bollene/krukkene du har bestikk i som henger på veggen var kjempekule! Hvor har du kjøpt dem?

    Ha en fin kveld!

    Tonje

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...