tirsdag 18. september 2012

Siste rest av sommer..

Disse søte små,
 lå nedslått av regn og ruskevær
ute ved gårdsplassen.
Hvite kløver med hint av rosafarge..

De fikk bli med inn for å forlenge sommerfølelsen
pittelittegrann.
Dette var på søndag,
 og den fine buketten er snart visnet.
Høsten kan ikke lenger holdes unna..
Jeg har tilogmed begynt å tenke på jul!!
Wææ.
Dette er mot normalt, altså..!
 Juleforbereelsene mine starter vanligvis ca. tidligst 21.desember..
Men, jeg har noen prosjekter oppe i hodet,
som jeg skal prøve å få realisert..
Har du noen juleprosjekt på gang..?!
Litt i tidligste laget..?
Hoho!
:)
LenaE

 

1 kommentar:

  1. Hei søte deg,
    takk for alle de varme og gode ordene du legger igjen hos meg - du er underbar!

    Jeg skulle så gjerne besøkt deg oftere, men tiden strekker dessverre ikke til. Vit at jeg setter umåtelig pris på dine besøk *hoppende glad*

    Så søte blomster.
    Julen har jeg ikke tenkt på enda... hihI!

    Ønsker deg en fin weekend. Jeg har endelig litt alenetid, mannen jobber sent og jeg sitter med en chablis, Love actually og laptopen min *lykke*
    -Maia

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...