mandag 15. oktober 2012

Hjemmelaget..

 Dette stoffet kjøpte jeg på Quiltegården for en stund siden. 
Jeg ble rett og slett forelsket da jeg så det.
Mykeste baby-cord! 
Nå har jeg endelig fått meg til å klippe litt i det..
Ja, og sy da, selvfølgelig.
 Det ble en tunika/overall til LilleMy
Mønsteret fant jeg også hos Siw på Quiltegården.
Om du er i Trondheim så anbefaler jeg turen innom den inspirerende butikken! 
Som å vandre i en godtebutikk for meg iallefall!
-også så hyggelig og hjelpsom betjening! :)
De har også begynt å selge garn og strikkeoppskrifter, 
så her fins inspirasjon for alle kreative sjeler!
På strikkefronten er det ny hjertegenser på gang,-
men, travle dager og uker gjør at det går litt smått..
Usikkert når den kommer på trykk med andre ord.
Litt smått med bloggingen også, meen
VELDIG hyggelig å se at det er noen som likevel kikker innom! 
Fin uke til alle!
LenaE
 

5 kommentarer:

  1. Så søt denne var, stoffet var nydelig!
    Flink du:))

    ...og jeg ser under her at jeg har slike jeg og, kanskje lage noen bilder da??:)

    Good klem til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Gleder meg til å se bilder av bildene?! :)

      Slett
  2. Utrolig nyyydelig stoff! Lenge siden jeg har vært på Quiltegården, må tydeligvis ta meg en tur snart igjen :-)

    SvarSlett
  3. Hei :) Kjempesøt og finfin tunikakjole!!

    SvarSlett
  4. Så kreativ og flink du er!

    Ha en fortsatt fin midtukekveld (:

    God hilsen fra Torunn Tangen

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...